Friday, January 2, 2009

urut beb...

smlm pg jumpe mak usu... tukang urut yang mmg sejak berzaman ngan famili aku... since ibu lahirkan kami mak usu tu dah urut2... meaning mase kakak aku lahir mmg dier dh ngurut mak aku... waa, kuat lg mak usu ni... kakak aku pon dah 32thn...

g umh dier sbb nk booking utk my sis in law nnt... lg seminggu nk bersalin kan... aku pon kire tompang laa skali nk g ngurut ngan tgkkn perut... hahaha, pastu mulut gatal tyr makcik tu... "agak2 dpt baby apo ni mak usu?" pastu dier bley sound plak... " ala, ank pertame x kesah laa ank apo pon..." heheheeh... mmg la kami x kesah, tp curious gak nk tau kannn... ;)

dlm pada dier sebuk2 tekan2 prut aku ni dier ckp laa... " besar perut ko ni aku tgk.." hahaha.. mmg besar pon perut saye ni.... x mcm org 5 bln pon... wakaakaka... last2 dier ckp" pompuan ni kot"...

ekekeekeke, tekejut gak.. sbb baby kt dlm perut mama ni kuat sgt berpusing nyer... igtkn boy... tp x tau laa kan btol ke x.. mak usu tu pon cume agak2 je... pape pon kami terime je... x kesah pon.... asalkan baby cyg selamat..... ;)

No comments: