Friday, November 13, 2009

-Cintamu Mekar Dihati....-

Entry yang sgt jiwang di pagi jumaat.... ;p

Lagu ni mama n abah sgt sukee nyanyikn time berchenta dulu... best woo melalak dlm kete pastu pasang kuat2 bile lagu ni kuar kt sinar.. ;)

" Sayang.. kasihmu abadi..cintamu mekar di hati ini...kau dlm ingatan..disepanjang hayatku..demi teguhnya cinta selama...lamanya..." (ahakz..sgt jiwang ok..)

kire ni lagu chenta kami laa ni... lagu rock kapak lg... heheheh... siap goreng2 gitar time chorus.. apedaa.. pape pon, lagu ni masih malar segar dlm ingatan.... paberet ai... ;p




p/s: teringat time abah nyanyikn lagu ni kt mama time family day kt pd kan?? 1st year anniversary.. heheheh ke laut pon ke laut laaa....terharu ai... wakakakakaka

4 comments:

Mummy Adam said...

hehehe....bagus tul korang...siap ada lagu sindri..

:: s o l :: said...

korang mmg jiwang karat!

wakaakakaka...

Aqsha n Nurul said...

mummy adam - lagu org lain... kami nyanyikan balik jer... hahahahah

sol - eleh, baik ko pon ngaku ko tu same jer 2 x 5... kalo x... aku bukak rahsia pasal sg. pisang... nak2??? wakakaakakaka

Ibu_Mysara Syauqeena said...

uit makcik...memang ke laut pon aqsha nyanyi time tu..hahaha...tapi demi kasih buat isteri terchenta kan, ke laut pon laut la.bukan jauh pon tepi tu je..kuikuikui....