Thursday, July 22, 2010

- Adik... 2nd checkup...-

kene buat tajuk begitu kerana nnt confuse dgn checkup amirah najihah... hahaahh



ini adalah gambar scan baby on 16weeks di buat di klinik swasta.. (amik pakai camera jee..malas nk scan sbb tu bersinar2..hahah)

tp ade sedikit kekeliruan melanda... sbb mama gatal pegi buat checkup kt klinik gomen.. dan hasilnya ada 2 tarikh EDD...

  • klinik gomen ~ 15/12/2010
  • klinik swasta ~ 28/12/2010
gap dlm 2 minggu jugak laa... doc gomen kate scan yg drpd klinik swasta tu x valid..(yeke??) klinik gomen kan x scan.. diorg biasenye bg tau EDD based on last period kite kan?? tp masalahnye ai punye peot ni x btol.. sbb tu laa g scan kt klinik swasta utk nk tau tarikh btol2 berdasarkan scan.. so camne tu ek???

so kalo ikutkn kllinik gomen, mama skrg preggy in 18weeks... and kalo klinik swasta skrg preggy in 16weeks....

xpe la.. pape pon harap baby selamat & membesar dgn sehat... so confirm bersalin dlm ini tahun jugaa... waaa staun satu laa plak... igt bole laa gap 2 tahun..huhu


3 comments:

Mykhalish said...

hehehe... xpe2.. nnt prt dah makin bsr, ko try test lgk EDD dua2 tmpt. aku pun bkl2 g ke dec gak nih. adoi la sethn la satu... hahaha..

IbuAniq said...

lebey kurang ler anak-anak kite...
adek aniq pom area kismes gitu...
aku cecukup 2 taun gap..hehehe

Mummy Adam said...

nurul...dah tau ke jantina baby? hehe...